Pazartesi, Eylül 21

mançoloji.

uzun bir aradan sonra yeniden merhaba.ismimin Ecem olduğunu daha önceden de söylemiştim sanırım.öss birincisi olma yolunda attığım istikrarlı adımlar şu an birer birer yok oluyor.durmak yok yola devam demiyorum.kendime türlü değişik sloganlar bulabilirim.acımayın bana dedim!



bugün bayramın ikinci günü muhterem.
arada çocuklar gelip gidiyor 3-5 lira harçlık verip yolluyorum.şimdi sen olsan kızardın niye 3-5 lira diye.sen gittiğinden beri buraların tadı tuzu kalmadı be muhterem.13 saat dile kolay .günlerim kahveyle ev arasında yitip gidiyor muhterem.hatırlarmıydın nasıl da maymun etmiştim tavlada seni.neyse of gözlerim yaşardı ver pişmaniyeleri..

muhterem seni çok seviyorum.sen olmasan da hayatım nasıl olurdu acaba hiç öğrenmek istemiyorum.seni alacağım yakında.cam kenarında kocaman bir yatağımız olacak.hiç kalkmayacağız.perdeler uçuşur da burnuna girerse tamam.


bir de anlamıyorum pideyi kemirmek varken,koşa koşa eve giden çocuk var mıdır.varsa alın çabuk şunu buradan.

1 yorum:

hazal. dedi ki...

''şüphesiz ki pideyi kemirmeyen çocuk, bizden değildir.'' buyrulmuş.